you're the one that i want

 <3



hej alla, efter skolan stack ja till farmor igen och skulle äta där.
efter det så somnade ja och vaknade vid 7 som ja gjorde igår hahah
ja vet faktist inte varför ja är så trött för ja somnade inte så sent igår
men i ja jag orkar inte sticka hem så ja sover hos min kära framor idag igen
som ni ser är ja dålig på att uppdatera min blogg men det får ni leva med i några veckor
till.  men snart ska farmor sitta vid datan och då ska ja läsa tidnigen som ni ser på bilden.
och ja har inte ätit godis idag ett stort plus. fast ja åt massa kakor istället
ah men nu ska ja dra. kommer nog göra ett till inlägg sen vi ses

saknar min amra

Kommentarer
Postat av: jessan

du blir bra på alla bilder du ta. inte kul :(

2010-02-13 @ 13:51:27
URL: http://jessann.devote.se
Postat av: Anonym

saknar dig med:)

haha vad hände med fem ord haha ne skojar:D

2010-02-13 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0