down


hej alla, har inte orkat blogga idag eller igår efter som ja har haft ont i huvudet
och inte haft tid men nu så ska ja göra ett inlägg, jag gick hem från skolan idag
för att jag hade ont i huvudet och måde inte bra så kom hem vid 11 tro jag
är hos pappa dena veckan men orkade inte cykla till han så ja gick hem till
mamma. så jag har inte gjort så mycket bara vilat och kollade tv o lite sånt
sen ringde ja pappa och sa att han skulle hämta mej.  så han åkte upp till
mamma och skulle hämta mej jag vet inte hur länge han fick vänta, för jag somnade
på golvet haha men sen vaknade ja eftersom att han hade ringt några gånger.
sen åkte vi till farmor och hälsade på lite ,och nu kom ja nyss hem till pappa

och just det ja fick min älskade mobil igår
och här får ni en låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0